Přečteno ČERVEN 2020


Červen byl pro mě v mnoha ohledech náročný, a to zejména kvůli narůstajícímu množství práce. Většinu měsíce jsem strávila nad korekturami textů, což se ve výsledku odrazilo i na mojí chuti vůbec něco číst. Jsem ale ráda, že se život pomalu začíná vracet do starých kolejí. Covid-19 stejně jen tak nezmizí a budeme se muset naučit s ním nějak žít, takže je příjemné postupně se zbavit všech omezení a dopřát si zase normální život se vším, co k němu patří. :)

Protože není lepší čas pro poznávání naší krásné republiky, než právě teď, rozhodla jsem se věnovat letošní léto cestám po vlastech českých. Letní sezónu jsem zahájila v Českém Krumlově, jednom z našich nejkrásnějších měst. Počasí sice nevyšlo ani trochu, protože za celý víkend skoro nepřestalo pršet, ale i přesto jsme si výlet užili. :) Podrobnosti si můžete přečíst v článku, kde najdete i víkendový vlog. :)
V červnu jsem se taky konečně po nějakých třech měsících dostala do divadla! Kdo mě znáte, víte, že vydržet tak dlouho bez návštěvy jakéhokoliv představení je pro mě vysloveně mučení. Původně to vypadalo, že to budu muset zvládnout bez divadla až do podzimu, ale když nakonec open air produkce přece jenom otevřely, byl by hřích na nějakou nezajít. Letní divadelní sezónu jsem tedy zahájila se Starci na chmelu, což nebyl po divadelní stránce žádný zázrak, ale i tak šlo o příjemně strávený večer.

Se čtením to ovšem v červnu byla vyloženě bída. Ne že bych nečetla vůbec, jen jsem do toho s ohledem na práci skoro neměla chuť. Ve výsledku jsem tak zvládla pouhé tři kousky a ještě to nebyla žádná zvláštní hitparáda. Nejprve jsem zavítala na Náš Coney Island, který je sice z literárního hlediska dobře napsaný, ale jinak mě příliš nepřesvědčil. Pak následovala knižní pohroma v podobě románu Lea Honor: Třpytící se město. Na té knížce je špatně snad úplně všechno. Ovšem nakonec jsem si spravila chuť s románem Kde končí nebe, který je velmi příjemnou oddechovkou.
Jsem sama zvědavá, jak to bude se čtením vypadat v červenci. Vzhledem k tomu, že dovolená mě čeká až v srpnu, nedokážu odhadnout, jestli si na čtení čas najdu nebo ne. Ale pokusím se, abych pro vás měla příští měsíc víc tipů. Pokud si chcete poslechnout, co si myslím o knížkách červnových, jako obvykle můžete mrknout i na video. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat