Přečteno BŘEZEN 2020


Březen se asi pro nás všechny nesl v duchu boje s koronavirem. Nechci si tady stěžovat, zároveň však ani nebudu nad současnou situací nijak zvlášť jásat. Zuřící pandemie mi totiž dost zkřížila plány, ať už jde o cestování nebo kulturu. Což je pro mě jako vysoce kulturního člověka skutečně peklo. Drobné kulturní okénko pro vás mám, protože jsem na začátku měsíce přeci jen divadlo i kino zvládla, na delší dobu to však nejspíš bylo to poslední, co se mi poštěstilo.

Do divadla jsem zašla na Fidlovačku na Sugar. Pokud znáte film Někdo to rád horké, pak tohle je jeho divadelní, trochu muzikálovější verze. Inscenace není žádný zázrak, ale splnila to, co jsem od ní čekala - tedy nenáročnou podívanou na páteční večer, u které se dokonale odreagujete.
Pokud jde o kino, zašla jsem na dokument Víta Klusáka V síti. A můžu říct, že to byla skutečně síla. Snad nikdy mi nebylo tak zle, psychicky i fyzicky, při pohledu na věci, které se dějí okolo nás. Upřímně mi přišla většina dění na plátně absolutně zvrácená a jsem si naprosto jistá, že pokud jsou něčemu podobnému vystaveny malé holky, hodně jim to pokřivuje realitu normálních vztahů. I přesto jsem ráda, že jsem film viděla, protože otevírá témata, o kterých by se rozhodně mělo mluvit.

Pokud jde o čtení, nebyl to v březnu žádný zázrak. Dost se na tom podepsala i současná situace, s níž pořád ještě bojuju a která mi bere chuť číst. Doufám, že v dubnu se to zlomí. Ale teď už k jednotlivým kouskům. Měsíc jsem začala s románem Vůle, u kterého jsem se na delší dobu zasekla. Ač má zajímavý námět, celkové zpracování mi úplně nesedlo. Následovala iPohádka od Kovyho, která víceméně naplnila má nepříliš vysoká očekávání. Do třetice průměrných knížek jsem si dala thriller nethriller Mlčící pacientka. Ke konci měsíce se ale moje nepříliš šťastná ruka na knihy obrátila a já si naplno vychutnala skvěle vystavěnou fantasy Ve stínu hvozdu a hned po ní i vynikající historický román Šikmý kostel.
Pokud by vás zajímalo, co si o knížkách myslím, můžete si rozkliknout recenze anebo se už tradičně podívat na video. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat